Boligforening: ”Vigtigt at have tillid
til sin vaskerileverandør”

Da Grønningen i Helsingør skulle udskifte de gamle maskiner i deres 15 små vaskekældre, lagde bestyrelsen især vægt på to ting: Løsningen skulle være fremtidssikret. Og vaskerileverandøren skulle være troværdig og nem af samarbejde med.

Hør bestyrelsesformand Christian Nielsen fortælle, hvordan det er gået

– Et af kravene i udbuddet var, at vi skulle have nær kontakt til vores leverandør – og tillid til de informationer vi fik oplyst, fortæller Christian Nielsen. Han er formand for afdelingen, Grønningen og medlem af Boliggårdens hovedbestyrelse.

Det var afgørende for Christian Nielsen, at alle på forhånd vidste, hvad de kunne forvente sig af de nye vaskerier – både af maskinerne og betalingssystemet.

– Fra det første møde med Electrolux, har vi været meget tilfredse med samarbejdet. Alle vores ønsker og krav til projektet er opfyldt. Vores spørgsmål er blevet besvaret med fakta, som vi har kunnet videregive til resten af bestyrelsen og beboerne, siger han.

Online booking et krav

Grønningens bestyrelse ønskede en fremtidssikret vaskeriløsning. Det mener Christian Nielsen, at de har fået med ELS Vision™:

– Vi kan booke vores vasketider derhjemme via nettet med smartphone, iPad eller computer. I vaskekælderen bruger alle deres vaskebrik med personlig kode. Når det sidder på rygraden, er systemet lynhurtigt at bruge, siger Christian Nielsen.

Foreningen har endnu ikke fået gang i de muligheder, der ligger i kommunikation på kryds og tværs med ELS Vision™. Men han regner med, at det blot er et spørgsmål om tid.

– Vi vil kunne sende beskeder til beboerne, hvis der fx skal håndværkere ind i lejlighederne. Og vi kan lægge bestyrelsesreferater op. Så kan man jo stå og læse dem, mens man vasker tøj, forklarer han.

Har du spørgsmål – eller ønsker du et tilbud?
Kontakt Electrolux Professional her, eller ring til os på 63 76 22 20.

Grønningen Helsingør

Grønningen er en afdeling under Boliggården i Helsingør.

Beboerne i de 348 lejligheder kan vaske til en rimelig pris i de små fællesvaskerier i kælderen i hver boligblok. Her står to Line 5000 vaskemaskiner og en kompakt varmepumpetumbler.

Beboerne booker, betaler og starter vasketure med ELS VisionTM. De har også webbooking modul, så de kan reservere vasketid hjemmefra.

“Det har lettet os som bestyrelse, at vi ikke skal svare på ret mange spørgsmål fra beboerne”

Christian Nielsen, bestyrelsesformand i Grønningen

Da Grønningen i Helsingør skulle udskifte de gamle maskiner i deres 15 små vaskekældre, lagde bestyrelsen især vægt på to ting: Løsningen skulle være fremtidssikret. Og vaskerileverandøren skulle være troværdig og nem af samarbejde med.

Hør bestyrelsesformand Christian Nielsen fortælle, hvordan det er gået

– Et af kravene i udbuddet var, at vi skulle have nær kontakt til vores leverandør – og tillid til de informationer vi fik oplyst, fortæller Christian Nielsen. Han er formand for afdelingen, Grønningen og medlem af Boliggårdens hovedbestyrelse.

Det var afgørende for Christian Nielsen, at alle på forhånd vidste, hvad de kunne forvente sig af de nye vaskerier – både af maskinerne og betalingssystemet.

– Fra det første møde med Electrolux, har vi været meget tilfredse med samarbejdet. Alle vores ønsker og krav til projektet er opfyldt. Vores spørgsmål er blevet besvaret med fakta, som vi har kunnet videregive til resten af bestyrelsen og beboerne, siger han.

“Det har lettet os som bestyrelse, at vi ikke skal svare på ret mange spørgsmål fra beboerne”

Christian Nielsen, bestyrelsesformand i Grønningen

Online booking et krav

Grønningens bestyrelse ønskede en fremtidssikret vaskeriløsning. Det mener Christian Nielsen, at de har fået med ELS Vision™:

– Vi kan booke vores vasketider derhjemme via nettet med smartphone, iPad eller computer. I vaskekælderen bruger alle deres vaskebrik med personlig kode. Når det sidder på rygraden, er systemet lynhurtigt at bruge, siger Christian Nielsen.

Foreningen har endnu ikke fået gang i de muligheder, der ligger i kommunikation på kryds og tværs med ELS Vision™. Men han regner med, at det blot er et spørgsmål om tid.

– Vi vil kunne sende beskeder til beboerne, hvis der fx skal håndværkere ind i lejlighederne. Og vi kan lægge bestyrelsesreferater op. Så kan man jo stå og læse dem, mens man vasker tøj, forklarer han.

Har du spørgsmål – eller ønsker du et tilbud?
Kontakt Electrolux Professional her, eller ring til os på 63 76 22 20.

Grønningen Helsingør

Grønningen er en afdeling under Boliggården i Helsingør.

Beboerne i de 348 lejligheder kan vaske til en rimelig pris i de små fællesvaskerier i kælderen i hver boligblok. Her står to Line 5000 vaskemaskiner og en kompakt varmepumpetumbler.

Beboerne booker, betaler og starter vasketure med ELS VisionTM. De har også webbooking modul, så de kan reservere vasketid hjemmefra.

CASE: Grønningen, Helsingør 2018-06-11T14:17:27+00:00 Electrolux Professional